Knižná rodinka... alebo ako je to naozaj

Tagy väčšinou nerobievam, ale nedávno som natrafila u Vyki (ktorá ho objavila TU) na jeden fakt super a povedala som si, že to vyskúšam. Však škola sa už pomaly končí a chcela som, aby sa mi tie články na blogu trochu prestriedali.
Takže o čo vlastne ide?
Vyberte si knihy:

Vyberte si rodinných príslušníkov a napíšte ich na papieriky:


V jednej kôpke mám pomiešané názvy kníh a v druhej rodinu

A ide sa ťahať:


Otvorte knihu na hociktorej strane a prvé meno, ktoré zbadáte a sedí k pohlaviu rodinného príslušníka, je vaša postava. 

Príbeh o jednej šialenej rodinke...
Kniha: Sarah J. Maas - Throne of Glass
Ja: Celaena
Mnohí ma pokladajú za výbornú bojovníčku, ale skutočnosť je taká, že ani poriadne neviem napísať (a nieto ešte vysloviť) svoje meno. Takže ak bude odo mňa niekto chcieť, aby som robila nejaké veľké životné rozhodnutia, mal by si to dvakrát rozmyslieť. 

Kniha: Richelle Mead - Věk X: Nesmrtelná koruna
Mamina: Daphne
Jej najväčším talentom je vyhrabať na každého špinu a potom ju použiť proti nemu. Skrytý mikrofón má na sebe ešte aj počas noci, aby mohla ráno pustiť otcovi, ako nahlas chrápe. 

Kniha: Eoin Colfer - Artmis Fowl: Posledný strážca
Otec: Artemis
Môj otec je génius a miliardár, ale aj napriek tomu je jediná osoba, ktorá nevidí, že si ho mama vzala iba pre peniaze. Aspoňže bol natoľko múdry, aby si odstránil z kancelárie všetky jej mikrofóny. Keby mohla ohroziť jeho kariéru článkom na titulnej strane, spravila by to bez mihnutia oka. Ani jeden z nich sa však nechce rozviezť, lebo by s tým bolo veľa papierovačiek. Má to aj pozitívnu stránku. Keď sa začnú hádať a otec vie, že ho počujem, má výčitky svedomia a ide mi kúpiť nejakú peknú zbraň. Mečov a dýk nie je nikdy dosť. 

Kniha: Suzane Collins - Hry o život
Sestra: Katniss
Segra je šialená. Presťahovali sme sa kvôli nej do sídla pri lesoch, aby tam mohla loviť s lukom veveričky. Občas sa čudujem, po kom sme zdedili toľko bojových schopností, pretože matkinov najväčšou zbraňou sú jej gélové nechty a otec je macher... ale iba za počítačom. Keď som ho naposledy učila zopár trikov, ako najlepšie zneškodniť súpera zblízka, zneškodnil namiesto mňa skôr seba. Ani setrin pokus nedopadol o nič lepšie. Otec postrieľal všetky babkine kvety v záhrade, ale do terča sa netrafil. 


Kniha: Michelle Hodkin - Kto je Mara Dyerová?
Brat: Noah
S bratom sme kedysi boli najlepší kamaráti. Mali sme na strome domček, kde sme zvykli vyvolávať duchov... teda až kým nám ho Katniss nepodpálila ohnivými šípmi, za čo sa otec hneval a na mesiac jej skryl luk. Ale s bratom to ide od pätnástich dolu vodou. Prestal sa so mnou baviť, začal chodiť so psychopatkou a jej bývalý (tiež psychopat) si z neho spravil boxovacie vrece, kvôli čomu skončil v nemocnici. Keď potom jeho drahá Mara zdrhla, odniesli ho rovno do blázinca. Mama sa furt tvári, akoby bol na dovolenke v Karibiku. 

Kniha: Maggie Stiefvater - Havraní bratrstvo 
Babka (z maminej strany): Lila
Babka sa mi zdá z celej rodiny najnormálnejšia, a to sú jej kamarátky veštice a ona pre ne pracuje. V záhrade si pestuje kvety a bylinky od výmyslu sveta a jej historky o hľadaní spiaceho kráľa Glendowera sú úžasné. Dedo ich neznáša, ešte stále sa nezmieril s tým, že babka mala pred ním iného muža. 

Kniha: Kerstin Gier - Prvá strieborná kniha snov
Dedo (z maminej strany): Grayson 
S dedom a s jeho kamošmi zo strednej zvyknem v snoch hrávať poker. Je to vlastne celkom sranda. Sny sú pre neho jediným miestom, kde môže fajčiť cigary bez toho, aby ho babka zabila a pre mňa sú zároveň miestom, kde sa môžem napchávať sladkosťami a nepriberať.  

Kniha: Meagan Spooner - V podsvětí 
Teta: Linda
Veľmi si ju už nepamätám. Utiekla, keď mala dvadsaťštyri, s nejakým chlapcom, čo sa volal Orion... či tak nejako. Babka mi darovala jej červený pletený sveter, ktorý nosím doteraz. Občas dokonca uvažujem, že teta mala z celej rodiny najviac rozumu, keď sa tak nečakane vyparila. 

Kniha: Philip Pullman - Jantárový ďalekohľad
Strýko: Will
Strýko sa nikdy nepreniesol cez tetin odchod a radšej sa ukrýva vo svojich vlastných svetoch. Niekedy, pokiaľ má svetlé chvíľky, zvykne sa u nás zjaviť a popíja s otcom v kancelárii, no po tom, čo obvinil môjho brata z toho, že mu ukradol aj s Marou auto, otec sa s ním nebaví.
Napokon sa ukázalo, že to auto vzala strýkova bývalá frajerka zo školy. 
Kniha: Melissa West - Gravity
Sesternica: Cybil
So Cybil mám jednu fakt zábavnú historku. Vždy to bola párty dračica, takže keď ma dotiahla na vysokoškolský večierok a poriadne sa tam opila, ledva som ju dovliekla na izbu. Čakala som, že sa z tej kómy nepreberie dva týždne, ale ona si hneď po mojom odchode otvorila okno, zajačala: "Nikdy ma živú nedostanete!" a v pyžame a bez topánok trielila z areálu školy. Trvalo mi dve hodiny, kým som ju konečne našla spať na zastávke pri čínskej reštaurácii. 
Na druhý deň nahovorila rodičom, že som ju opila ja, za čo dostali od jej rodičov tí moji a ja som potom dostala od našich. So Cybil už radšej nikam nechodím. 

Kniha: Cassandra Clare - Mesto stratených duší
Bratranec (z druhého kolena): Magnus
Bratranec si o sebe myslí, že je čarodejník. Ako malí sme sa s Noahom na jeho kúzlach dobre bavili, dokonca sme s ním vymýšľali elixíry, s ktorými sa nám raz podarilo otráviť susedovu mačku. Ale potom mu diagnostikovali duševnú poruchu a vypratali mu skrinku s ohňostrojmi a svetlicami. Na protest nasypal do punču na rodinnej oslave preháňadlo a keď si všetci mysleli, že to už horšie nebude, vyhlásil, že je gay a bude pracovať ako módny poradca. 
Netuším, kedy chce zrealizovať plány o svojej vysnenej práci, keďže ešte stále sedí doma a živia ho peniaze z fondu. 
Kniha: Richelle Mead - Bloodlines
Najväčší čudák v rodine: Adrian
Nikto presne nevie, kto to je a či je vôbec náš príbuzný... vie sa len to, že sa jedného dňa zjavil na oslave babkinej šesťdesiatky a všetci sme si ho obľúbili. Nemôže ho vystáť iba Cybil, ale to zrejme preto, lebo je do neho tajne zamilovaná a nepreniesla sa cez to, ako jej nasprejoval na auto: Poskytujem sexuálne služby a dal tam jej číslo. Naštvalo ho, ako sa na mňa vyhovorila kvôli večierku a chcel sa jej za mňa pomstiť. Pokladal to za lepší nápad než môj pôvodný plán potrénovať si na nej hádzanie dýkami. 


Kniha: Sarah J. Maas - A Court of Thornes and Roses
Manžel: Rhysand
Vzala som si ho, lebo je jediný, kto sa mi vie postaviť v boji a jeho rodina je šialenejšia než tá moja. Na svadbu nám neprišli ani jeho rodičia, ani súrodenci. Myslela som si, že neschvaľujú jeho výber partnerky, ale potom som sa dozvedela, že všetci sedia za viacnásobnú vraždu a za vlastizradu. Čakala som, že po tomto ho budú chcieť naši dostať čo najďalej odo mňa, ale otec ho zbožňuje a mama ním je posadnutá až do takej miery, že s ním robila interview do rubriky Krimi. 


Kniha: Sarah J. Maas - Throne of Glass
Naj kamoška: Elena
S Elenou som sa zoznámila na strednej škole, no krátko na to zistila, že je budúcou kráľovnou, ktorú dlhé roky ukrývali. Iróniou je, že jej pravú totožnosť odhalila moja mama, takže keď sa ju pokúsil jej pomstychtivý a bezcitný bratranec zabiť a uchmatnúť si trón pre seba, začala som jej robiť osobného strážcu a stali sa z nás BFF. 


Zdá sa vám aj vaša rodina niekedy šialená? Aké máte najzaujímavejšie historky s rodinnými príslušníkmi? 

Na záver by som ešte chcela nominovať Moonlight, pretože aj múdre hlavičky si potrebujú dať pauzu od učenia a trochu sa zabaviť. Určite to vyskúšajte aj ostatní, a pokiaľ ste sa už zapojili, nechajte mi v komentári link, aby som sa mohla pozrieť, aké srandy vyšli vám.

19 komentárov

  1. Chvíľu (dobre, trochu dlhšie ako chvíľu :D) mi trvalo, kým som to pochopila, ale na konci z toho bola už pekná sranda :D Neviem teda, čo by vyšlo zo mňa, ale radšej to ani nebudem testovať. Nakoniec by to vôbec nebolo také vtipné, ako by som si želala :D Ale toto sa ti podarilo, naozaj :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som nominovať aj teba, vieš, aká je to sranda? :D Fakt, skús to :D :D

      Odstrániť
  2. Skvele som sa pobavila, ale kým mi došlo, o čo vlastne ide... Poďme len predstierať, že som práve vstala z postele a ešte mi nezačal pracovať mozog. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi som to tam tak nejako zabudla napísať, ale som rada, že ti to nakoniec došlo :D :D

      Odstrániť
  3. ŮŽASNÉ!! Tak toto mi nenapadlo ale spracovala si to fantasticky!!! =D A rodinku máš úžasnú. Ja som tiež dala kartičku "Ja" ale potom som si vytiehla Danku, z Mariotových dedičov, ktorých síce zbožňujem no na ňu konkrétne si takmer nespomínam tak som ju nakoniec vypustila =D. Čudák - dobrá voľba.

    A moja rodina (tá reálna) je trochu netradičná no v tom najlepšom zmysle slova. Ale žiadny nájomný vrahovia ani magické schopnosti ... =( Škoda =D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala fakt šťastie, vôbec som nečakala, že by mi vyšla Celaena :D :D :D
      A moja skutočná rodina? :D
      Tak tá je skoro taká veselá ako tá knižná (ten incident so strýkom je inšpirovaný realitou :D ale vykrádal sa dom, nekradlo sa auto) :D :D

      Odstrániť
  4. No som zvedavá, čo vypotím ja, ale tie tvoje opisy boli mega :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak toto je najzaujímavejší tag, aký som kedy videla!
    A kto by nemal bláznivú rodinu? Vždy sa nájde chvílka, kedy sa všetci správajú ako malé deti a bláznia sa! :D
    No, ja ich mám dosť.. ale fakt dosť! :D Jedna najlepšia za posledné roky, ktorá sa stala mne osobne je, že som rozbila strop s bowlingovou gulou...
    www.readingbookswithlobe467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty brďo :D to sa ti ako podarilo? :D
      Akože mne sa už tiež stalo všetko možné, ale k susedovi nad nami som sa zatiaľ neprebíjala. :D

      Odstrániť
  6. Ten TAG som robila tiež, ale to bolo také suché... Tuto som sa poriadne pobavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :D akože mne sa ten tag páčil aj normálne, ale chcela som to nejako oživiť, tak som tam pridala také mini opisy... niektoré dokonca čiastočne založené na skutočných historkách. :D
      Naša rodina niekedy nemá chybu a je fakt super, že aj keď sa niekedy dobre nervačím, nakoniec mám aspoň o čom rozprávať. :D

      Odstrániť
  7. Tak neskutocne super si to napisala :DDD najlepsi bol noah a katniss :D aspon som sa zasmiala po tom uceni :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Smiať sa treba, inak by ťa to učenie iba zdeptalo ako mňa :D Som rada, že som pobavila. :)

      Odstrániť
  8. Tenhle TAG vidím úplně poprvé a dost mě pobavil. =)

    Jinak tohle není moc k tématu, ale chtěla bych se zeptat jestli je knížka A court of thorns and roses těžká na angličtinu. Přemýšlím, že bych si ji objednala, ale nejsem si právě jistá, že bych tomu rozuměla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K ACoTaR - tak je to high fantasy... niektoré slová som ani ja nerozumela a kniha podľľa Mńa nemá úplne najľahšiu angličtinu ako niektoré NA alebo YA romantické knihy, ale tak zmákla som to. No fakt netuším, na akej úrovni je tvoja angličtina.... čítala si Snow like Ashes, Throne of Glass, Red Queen alebo niečo na ten štýl? Pre mňa mali všetky rovnakú angličtinu... takú priemerne ťažkú a najjednoduchšiu som zatiaľ videla v knihách od Kelly Oram.

      Odstrániť
  9. No teda, takhle dlouho jsem se už nepobavila! Teď mě fakt mrzí, že jsem to v tom svým vzala dost zkrátka :D Ještě by bylo zajímavý spojit všechny tagy ostatních dohromady, člověk by možná zjistil, že jsme i příbuzný. Z tohohle totiž vyplývá, že máme společnýho dědu Graysona, takže je otázka, jestli byl první s tvojí babčou Lilou nebo s mojí Juliette :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náhodou! Bol to úplne peckový nápad a neviem prečo, ale u teba som ten tag najprv vôbec nezaregistrofala a to tam chodím furt. Všimla som si ho až u Vyki a odtiaľ som sa preklikla až k tebe. Ja som to ešte chcela trochu oživiť, zdalo sa mi, že by to tak mohlo byť veselšie (trochu zábavy by sa nám všetkým dnes zišlo :D).
      Jupí! Sme príbuzné! :D :D :D

      Odstrániť
  10. Lepší a vtipnejší tag som asi ešte nečítala :D

    natalie-catchthemoment.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť