Kukuričné deti a zopár upečených mozgov

Pýtate sa, kam som zmizla? 
Lebo to sa pýtam aj ja. Ale tak prázdniny sú prázdniny a ešte k tomu som bola dlhší čas u babky, kde som mala fáákt na prd net a dva dni mi trvalo dať hore recenziu na Vtáčí spev, takže asi každý pochopí, ak poviem, že ma to na blog ani nikde inde do virtuálneho sveta v poslednej dobe nelákalo. 
Teraz som však doma a aby sa nepovedalo, tu je taký "kratší" článok k tomu, čo som posledný mesiac(dva?) vyvádzala + nejaké fotky. 
Ak vás to nezaujíma, radím vám nečítať ďalej, lebo ohľadom príbehov a názorov na ne sa asi veľa nedozviete. Prečítala som minimálny počet kníh a sama sa za to hanbím, ale čo už. Občas treba vypnúť a veľa u mňa spravilo aj to, že som dokončovala VZA, ktoré má teraz v rukách (v čítačke) Michelle a ja si iba obhrýzam nechty a čakám, kedy mi príde správa, že ju to už nebaví. 
Ale nie. To je vtip. 
No rozhodne som zvedavá na jej postrehy, lebo ja v tom už po tých troch(štyroch?) rokoch vôbec nič nevidím. Objektivita je v háji, ale kto vie sám seba objektívne zvoziť za to, aké koniny popísal? Väčšinou poznám autorov, ktorí sú urazení, lebo im niekto vytkol dve vynechané bodky. Ja zase stále len čakám na to, aby som tam mohla niečo opravovať. 
Blbý zlozvyk a už by som s ním mala prestať. 



Prvá vec, s ktorou by som sa rada pochválila, je môj NOVÝ mobil. Niežeby som nebola spokojná s predošlým, len už mal dobré štyri roky a ,chudáčik, mlel z posledného. Písanie esemesiek nehrozilo a na obrazovke sa mi objavovali čudné čierne čiary, takže som čakala, kedy mi povie zbohom. Ale prežila som s ním pekné časy, ktoré zahrňovali aj pár pádov do vody a nejaké tie stretnutia so zemským povrchom. Ja sa vždy vyhováram na zemskú príťažlivosť a nie na moju neschopnosť. 
Takže môj Sony Ericsson K770 vystriedalo biele Blackberry, ktoré som dostala od najlepšieho frajera na svete

V lete sa vo veľkom brigáduje a ani mňa to neminulo, ale to, ako dlho som na mojej kukuričnej brigáde vydržala, je už o inom. Celé tri dni. Potom mi prišlo zle, rozrevala som sa a odišla domov. Komu sa chcelo žiť mesiac na ibalgine? Mne určite nie, radšej budem bez peňazí a chodiť, ako keby som sa mala totálne doraziť na našich úžasných poliach. Svoju budúcnosť akosi nevidím v poľnohospodárskom priemysle a kukurica mi je zrejme vďačná, že som to konečne pochopila a vypadla. 
Kde sú tie staré dobré časy, keď sme robili pekne osem hodín, nosili nám vodu a boli tam všetci moji kamoši, ktorí nás rozdeľovali do radov? Peniaze sme dostávali každý deň v obálkach. Dnes je to inak. Mala som dojem, že sme zbytočne prešli celé pole len kvôli tomu, aby sme vylomili to, čo nebolo treba, vodu si pobrali naši drahí cigánski občania skôr, ako som stihla zažmurkať a ešte nás nezabudli zdrbať za to, akí sme pomalí a neschopní. A v maďarčine, takže som nič nechápala a nestále sme drgali do jednej kamošky, nech nám prekladá, o čom to furt trepú. 



Leto sa nezaobíde ani bez kúpania. Každý deň som so svojou tetou a sesternicou chodila osviežiť uvarený mozog na jazero za dedinou, kde sme skákali z lana a zo stromov. Moja akčnosť sa mi nakoniec vypomstila a skončila som s boľavým uchom, takže už som mohla akurát tak len plávať s rybami alebo vypekať sa na brehu. 
Pred pár dňami sme sa dokonca vybrali aj na kúpalisko, aj keď stále nechápem, čo sme od toho čakali. Bolo také preplnené, že sme museli sedieť v tieni pod toboganom a plávanie v plaveckom bazéne určite nehrozilo, keďže sa tam nedalo hýbať. Namiesto toho, aby som si oddýchla pri kraji, som sa musela v strede držať nejakej hadice, lebo inde nebolo miesto. 
Vlnový bazén? Keď ho pustili, navalilo sa tam toľko expertov, že mi robilo problém vyliezť odtiaľ. 
So sesternicou sme sa ešte chvíľu "opaľovali" v tieni pod spomínaným toboganom a nakoniec sme sa rozhodli, že ideme na naše jazero. 

Aby som nezabudla, musím spomenúť naše krásne mačičky. 



S frajerom sme boli aj pri Dunaji, kde som sa samozrejme musela rozbehnúť do vody a povyhrabávať všetky mušle, ktoré som sa potom snažila otvoriť, ale keď nešli, nakoniec som ich len uložila vedľa seba a rozhodla sa, že im urobím preteky. Jedna z nich sa dokonca prevalila!



Boli aj dni, kedy som sa nudila a tak mi napadlo, že si odfotím topánky v prírode a nejaké tie slnečnice, ktoré sú mimochodom hneď pri kukuričnom poli, kde sme robili. 


A nakoniec by som sa už len rada poďakovala za trochu chladného vzduchu, pretože včera sa to nedalo vydržať. Zatiaľ čo môj brat sa čľapkal na jazere s kamošmi v najväčšej horúčave a teplomer redaktora z Nového času tam nameral štyridsať štyri stupňov - ešte ich aj odfotil, akurát pred chvíľou som sa kukala na ich vysmiate ksichty v časáku, ale smiať som sa začala aj ja, až keď som si prečítala: "Richard Danihel(15) (v strede) sa s kamarátmi schladil v rybníku." Vidieť vlastného brata v novinách je dosť divné. - ja som zakotvila v našej pivnici, kde som dve hodiny čítala Pivot Point a nakoniec, keď mi kamoška zavolala, čudovala som sa, prečo nemám signál. 
Horúčava s nami robí divy. 
Moju potrebu písať som už vyčerpala, takže teraz hor sa na ďalší diel Under the Dome!

20 komentárov

  1. "stretnutia so zemským povrchom" - to poznám! 8DDD
    Pekné fotky 8)
    Ja tiež brigádujem ale viac ako 3 dni 8D takže keď prídem domov, ani knihu neotvorím a o blogu už ani nevravím, chúďatko moje. Akurát mám týždeň voľna, takže sa aspoň vyspím do 11tej 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja by som aj zarábala, len nie je veľmi kde a čašníčku určite robiť nebudem. :D Mohli by mi teraz povedať, že mám nejakého strýka v zahraničí, ktorý mi odkázal v poslednej vôli celý svoj majetok :D

      Odstrániť
  2. V prvom rade sa ti nedivím, že si tam nevydržala, lebo ja by som tam napríklad ani len nikdy nezamierila. Tri dni sú na môj vkus až až :D Inak mamičku sú hrozne rozkošné, všetky mačičky na svete sú rozkošné, uuuu :D Telefón vyzerá super, no až teraz som pochopila, prečo ti na ňom to písanie ide tak dobre, keď tam máš KLÁVESNICUUU! To proste nie je fér! :D A kvôli mne si nechty neobhrýzaj, moje názory za to nestoja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čoby nestáli, pravdaže stoja :D :D
      Veď ja som chcela taký s klávesnicou, neznášam dotykové a hlavne také, ako som mala predtým. Na tú som si už zvykla, ale keď ledva išla, štvalo ma to.

      Odstrániť
  3. Ani ja nepatrím medzi tých, ktorí sa urazia kvôli kritike na vlastné dielo. Ja sa skôr snažím všetky pozitívne názory vyvrátiť a ešte ich presvedčiť, že čo som napísala je úplný odpad :D :D

    Zlatučké mačičky ♥

    Veď sa ani v tej horúčave nedalo spať. Ja som si otvorila dokorán okno. Super, prievan. Potom mi niečo na tom všetkom nesedelo a keď som podišla ku oknu, zistila som, že ten vzduch je ako v saune :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zase vyvracať im to nebudem, keby som si myslela, že píšem odpad, nepísala by som. Mne sa môj príbeh páči, len tam nájdem stále niečo, čo musím opraviť :D

      Nedalo sa spať, ja som vážne uvažovala, že pôjdem spať do pivnice, ale iba v prípade, že by tam nebolo toľko bordelu a pavúkov. Iné mu už nezostávalo, aj vonku bolo teplo.

      Odstrániť
  4. A ja sa zase celé leto len ulieval, brigáda nič, ale aspoň tú autoškolu som začala :D
    Inak, kedy dostanem VZA ja? Rada by som mala ďalšiu výhovorku, prečo sa nepustiť do svojho diela, ale do diela niekoho iného :D
    No inak tie horúčavy mi poriadne lezú na nervy, teplo mám rada, ale čo je veľa, to je veľa. 43 stupňov? No to som rada, že som na severe, my sme tu nemali hádam toľko, aj keď, na tých 40 to mohlo byť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám veľmi dobre premyslené. :D :D Číta to Michelle a čo mi tam nájde chyby, opravím ich a potom tebe to už pošlem s menej chybami, aby ste neopravovali to isté, lebo určite tam mám veľa blbostí :D

      Odstrániť
    2. Takže aby som naháňala Michelle hej?? :D Ale je pravda, že som sa teraz pustila pokračovať v jej diele, takže najprv prečítam toto a potom sa hádam budem môcť vrhnúť na to tvoje :D

      Odstrániť
    3. No vidíš, tak len pekne čítaj Nemŕtvych a potom ti pošlem to moje. Michelle mi stále vypisovala, že kedy jej to pošlem, tak som poslala a zase zdá sa mi blbé posielať vám to naraz, lebo na čo budete čítať to isté s tými istými chybami? Radšej to potom opravím a aspoň jedna bude mať o čosi menej chýb :D
      Ja som inak dočítala Nemŕtvych štvrtý diel a päťku len píše, dúfam, že to nebude trvať dlho :D :D

      Odstrániť
    4. Hej dobre si na to šla, najprv to prejde jednou a potom druhou :D Som zvedavá, ako si to zmenila :D Ale zase aj Nemŕtvi ma bavia, takže sa nesťažujem :D
      No ak píše ako ty, tak to bude trvať dlho, ale tak hold, keď to má mať nejakú úroveň, treba si aj počkať. Nie spliesť jednu kapitolu za dve hoďky a som vybavená :D

      Odstrániť
    5. Tak myslím si, že o dosť som to zmenila, ale nájdeš tam zopár podobných scén, lebo v podstate vývoj udalostí sa veľmi nezmenil, len som tam niečo pridala a veľa vecí rozvinula alebo trochu pozmenila.
      Myslím si, že Michelle píše rýchlejšie ako ja. Kebyže máme mať preteky, asi prehrám na plnej čiare, lebo ja som v tomto totálny slimák. Kapitolu mám napísanú rýchlo, ale ešte ďalší mesiac mi trvá, kým ju opravím tak, aby mi vyhovovala :D

      Odstrániť
    6. Ale stále nemáš na moje tempo, kedy napíšem kapitolu za dva mesiace a potom ju ďalšie dva opravujem :D

      Odstrániť
    7. Ale hej! Teraz som sa konečne pustila do 14-tej kapitoly, prišli nové nápady, len sa mi nechce väčšinou sa do toho pustiť :D

      Odstrániť
  5. Jeeee, ten telefón vyzerá super.:3 Inak sa ti nečudujem, že si z tej brigády odišla.:O Oh a super fotky, hlavne mačičkyyyyy.♥ :3 Milujem mačky.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mačičky sú super! :) Pokiaľ chceš zapoj sa do mojej giveaway o knižku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny mobil, krásne mačičky a nádherné fotky. (topánky sa mi páčia najviac) Teda, neviem, kde vy beriete tie brigády. Ja som zase ostala bez nej (ale mám autoškolu), a ako si sa dostala na pole? U nás sa chodí makať do supermarketov. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na pole som sa dostala u babky, dedina, kde všetci makajú v záhradách a na poliach :D
      A inak mám ďalšiu brigádu, novú, ale fakt neviem, čo je horšie, či kukurica, alebo toto :D
      Tak ja by som mala chodiť do reštiky, ale tam by som dostala hádam ešte menej zaplatené, narobila by som sa a furt by som musela byť v strehu a nič nevykotiť. To sa mi nechce, ešte aj v takomto teple.

      Odstrániť