Narodeninová súťaž

Dnes je to už dvadsaťjeden rokov, čo som na svete. Keď si tak spätne vybavím posledné roky, mám dojem, že ubehli ako voda. Ešte prednedávnom som bola celá vytrasená z toho, že idem do prvého ročníka na hotelovej akadémii a ani som sa nenazdala a zrazu som maturovala. Vlastne doteraz nechápem, ako sa mi podarilo zmaturovať a dostať sa až na výšku. Niekde v tomto období som však zistila aj to, čomu sa chcem venovať. Nikdy by som si nepomyslela, že z mojej záľuby sa vyvinie niečo, čo budem napokon študovať. Ale život je nevyspytateľný. Niekedy si v ňom nájdeme správnu cestu, inokedy váhame, kadiaľ by sme sa mali pobrať a čo nás bude napĺňať. 
Keďže som zatiaľ na blogu neoslavovala výročie ani moje narodky, rozhodla som sa to zmeniť. Prinášam vám menšiu súťaž.

Súťaž bola ukončená. Výhercov vyhlásim čoskoro

O čo sa bude hrať?
Určím dvoch výhercov, ktorí si môžu vybrať jednu knihu z nasledujúceho zoznamu:

1. P. C. Cast: Škola noci - Označená, Zradená, Neskrotená, Prenasledovaná, Pokúšaná, Vyhorená
2. Courtney Cole: Danteho holka
3. Andrew Fukuda - Lov 
4. Emma Hart - Hrej hráčem
5. Dominika Spodniaková - Súboj lásky
6. Sarah Dessen: Len počúvaj (práve som pri odkladaní na poličku roztrhla jednu stranu, toto sa fakt môže stať len mne :D)
7. Ninni Schulman: Dívka se sněhem ve vlasech
8. Alina Bronsky: Za zrcadlem
9. Roderick Gordon: Stratený svet v podzemí
10. Roderick Gordon: Hlbšie v podzemí
11. Miroslava Varáčková: Prežila som svet




Odpovedajte v komentároch, a to nasledovne: 
1. prezývka
2. e-mail, na ktorom vás môžem v prípade výhry kontaktovať
3. link na blog, pokiaľ nejaký máte (nepovinné)
4. Sledujete môj blog a FB stránku? 
    Budem rada, ak dáte vedieť o súťaži ďalej :) (nepovinné)
5. Súťažná otázka: Keby ste písali príbeh (alebo píšete), o čom by bol?
6. Súťažná otázka: Aká je vaša obľúbená kniha a prečo?
7. Aký najlepší darček ste dostali na narodeniny? (nepovinné)
8. Ktorú knihu by ste chceli zo zoznamu? 

Vyberiem si dve najzaujímavejšie odpovede. 

Súťaž trvá od 28. 10. do 9. 11. 2014 a je otvorená iba pre Slovákov.

25 komentárov

  1. 1. Smiley (Knižné Maniačky)
    2. terezickaciganikova@gmail.com
    3. http://kniznemaniacky.blogspot.sk/
    4. Sledujem oboje. :)
    5. Momentálne nič nepíšem a nejako u mňa vládne kríza čokoľvek napísať, ale asi by som sa pustila do nejakých kúzelníkov alebo vymyslela vlastný svet fantasy, možno víly, no v trošku inom podaní ako Disney. Niečo temné. Možno by som sa pustila aj do príbehu, kde by hlavnou postavou bol masový vrah.
    6. Je ich viac, ale bude to asi séria Zavrhnutý a Krásna katastrofa. (Kvôli hlavným hrdinom :D) Ale celkovo štýly písania týchto dvoch autoriek sú úžasné. Veľmi rada sa k nim vraciam.
    7. Tento rok som dostala lístok na koncert, no kvôli zdravotných problémom som nešla :( fňuk, no aj tak je to môj najkrajší darček na narodeniny.
    8. Dívka se sněhem ve vlasech. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najprv poviem (napíšem :D): Všetko najlepšieee ! :))

    1. Foxy
    2. d.lesniakvoa@centrum.sk
    3. http://danybooks.blogspot.sk/
    4. sledujem obe :)
    5. Otázka na dlhšie :D Píšem jeden zatiaľ, ale mám v pláne niečo úplne iné, niečo, čo nie je fantasy ani dystópia a také... smutne realistické. Ale zatiaľ pišem dystopický (alebo post-apo? who knows) príbeh so zombíkmi a tak. Snáď sa z toho nakoniec naozaj niečo zaujímavé vyvinie :D
    6. To sa nedá tak jednoducho povedať :D som závislá hlavne na sériach, ale mám obľúbenú aj čisto jednu knihu a tou je The Duff, ktoré milujem. Milujem je ešte slabé slovo. Som najväčší fanúšik tejto knihy aký existuje! :D a inak neskutočne zbožňujem Harryho Pottera, Upírsku akadémiu a Džínsový denník. Je tých sérii, ktoré milujem síce viac, ale tak toto sú moje top 3.
    7. Neviem, vôbec. Nedostávam darčeky, ktoré by sa mi vryli do pamäte. Chápeš. Proste si ani nepamätám, čo som podostávala. Takže asi najkrajší darček bol ten na 18 a tým bolo veľa peňazí :DD
    8. Hrej hráčem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :D
      a k tomu darčeku :D tak to nie je nič moc, keď sa ti nič nevybavuje :D ale zase za veľa peňazí si môžeš tiež kúpiť darček, aký chceš :D

      Odstrániť
  3. 1. Maťa
    2. strakovmaa@gmail.com
    3. http://books-mylife.blogspot.sk/
    4. GFC, FB - Maťa Straková
    https://www.facebook.com/SvetKnih
    5. Ja mám v počítači aj v hlave toľko rôznych príbehov, rozpracovaných alebo ani to nie, že budem rada, ak nejaký raz dokončím. A ktorý to bude a či vôbec jeden z nich... uvidíme :)
    6. Otrepaná odpoveď, ale Harry Potter. Znamená pre mňa strašne veľa, absolútne dokonalý príbeh, ktorý ma už v nejakých siedmich rokoch priviedol k čítaniu a doteraz ho milujem. Akurát čítam prvý diel v angličtine :3 A aj stý krát je úžasný :3
    7. Najlepší darček vôbec? Uff. Notebook? Ale teraz na meniny som dostala toho Harryho, tak som z toho ešte stále nadšená :D
    8. Dívka se sněhem ve vlasech. Asi. Prípadne Prežila som svet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš a celý čas som myslela na to, že na koniec ti musím dopísať všetko najlepšie a zabudla som :( Tak všetko najlepšie :* Osláv ;)

      Odstrániť
  4. 1.Andy
    2. andrea.miskocowa44@gmail.com
    3. www.foreveradreamer44.blogspot.sk
    4.Sledujem oboje :)
    5. No tak, ak sa raz rozhodnem niečo písať , tak určite to bude niečo na tému " súrodenecká láska" , ale chcela by som, aby to nebolo také nudné a prvoplánové, teda, že by príbeh mal aj nejaký iný námet a ten súrodenecký vzťah by sa vyvíjal v pozadí :)
    6. A hory odpovedali ozvenou , presne kvôli tej téme, spomínanej vyššie a taktiež kvôli tomu, že to je taký generačný román, s ktorým sa občas mordujem dlhšie ako by sa malo, ale vždy som na konci knihy šťastná, že som ju dočítala do konca :)
    7. Fúú...asi kniha :D ale nie...ja sa poteším všetkým darčekom.
    8. Dívka se snehem ve vlasech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Naty Little
    2. natychuda@gmail.com
    3. http://world-of-books-by-naty.blogspot.sk/
    4. Sledujem obe :) GFC: Naty Little a FB: Naty Chudá
    5. Keby som mala písať, tak píšem určite o vlkolakoch. Sú to proste tvory, ktoré mám veľmi rada a nemyslím, že je tak veľa kníh o nich, takže by som určite skúsila niečo o nich. Ale ktovie či ma niekedy niečo napadne.
    6. Vážne chceš odo mňa obľúbenú knihu? Jednu? Neni možné. Ja milujem neskutočne veľa kníh a preto si jednu vybrať nedokážem, ale srdcovkou je určite Harry Potter a Mariotovi dediči.
    7. Výlet do Londýna. To bol najlepší darček, pretože som o Londýne snívala už veľmi dlho a keďže zo školy bola možnosť ísť, tak mi to naši zaplatili akože narodeninový darček.
    8. Danteho holka, Prežila som svet, Hrej hráčem, Dívka se snehem ve vlasech, Za zrcadlem. Ešte si to musím poriadne premyslieť, ktorú jednu by som brala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Mám radšej meno :-) Kristína Hulinová
    2. kika14598@azet.sk
    3. Nemám....nemám to v rukách tých, ktorí to vedia.
    4. Na obidvoch :-)
    5.Fúha....ťažká otázka. Keď sa nad tým zamyslím, asi by to bolo o mne...teda písané z pohľadu dákeho iného dievčaťa :-) Samozrejme by som tam niečo pridala, ale hlavné by bolo o tom, ako mám od narodenia nevyliečiteľnú chorobu, ako by bojovalo zo životom, ako by ohluchla, ale nakoniec by našlo šťastie....mala by pri sebe priateľov a rodinu. :-)
    6. Tých je naozaj veľa, ale do mojej TOP 5 sa dostanú: Na vine sú hviezdy, Fifty Shades, Prekroč svoj tieň, Nadpozemská a Radšej nikdy
    7. Moc darčekov nedostávam, keďže na to moc nemáme, ale najviac ma potešili 3 knihy :-)
    8. Fúha...je ich tam naozaj veľa...najradšej všetky :D Ale asi ŠKolu noci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetko najlepšie k narodeninám prajem. Dúfam že si si za tých 21 rokov, čo už si na svete prežila toho veľa dobrého a zábavného, a prajem ti ešte ďalších takých 21 rokov a aj viac. Nech sa ti darí tak ako v živote tak aj v blogovaní. Veľa úspechov a splnených prianí, dobrodružstva. Nech máš do dalších narodenín kopu prečítaných kníh a nech sa ti ich čo najviac pekne kopia na poličke ( a o pár rokov budu zaľahnuté prachom :D) Nech sa posúvaš po takej ceste, ktorá ta privedie k tvojím vysnívaným cieľom a úspechom aby si žila spokojný a šťastný život ;)

    1. Báška
    2. b.kosarukova@gmail.com
    3. http://ahopelessbookworm.blogspot.sk/
    4. Blog sledujem určite, ale niesom si istá či aj fb. Nerada sledujem blogy cez osobný facebook a iný nemám takže je veľká pravdepodobnosť že skôr nie ako áno.
    5. Počula som že viem veľmi dobre opisovať pocity. Je veľká pravdepodobnosť že by to bola kniha, pri ktorej sa nad správaním a konaním hlavnej postavy musí čitateľ zamyslieť. Príbeh by bol zameraný iba na hlavnú postavu. Nehovorím že by tam neboli vedľajšie postavy. To by potom čitateľa kniha veľmi zaujala. Neviem ti ani povedať konkrétny žáner ale viem že by som použila priameho rozprávača. Možno.. ale len možno, by to bolo niečo s tým ako si hlavná postava sama sebe nerozumie, hľadá sa v živote, polemizuje nad všetkým, snaží sa prísť k rôznym odpovediam na nezmyselné otázky. Určite by som do toho dala nejakú psychológiu osobnosti :)
    6. Zaujímalo by ma, podľa čoho si druhý ľudia vyberajú najobľúbenejšiu knihu. Ja mám totiž ten problém, že mám knihy, ktoré sa mi veľmi páčia. No myslím že som ešte nenatrafila na knihu o ktorej by som mohla povedať že je moja najobľúbenejšia. Keď tak veľmi uvažujem tak som nerozhodne s knihou S láskou Rosie od Cecelie Ahern. V tejto knihe vystupujú dve hlavné postavy. Pri tejto knihe prežije čitateľ prakticky celý ich život, od školy, školy, maturitného plesu po svadby a dospelácky život. Zaujímavé všetko je to, že celá kniha je písaná z odkazov, emailov, smsiek, správ a hoci sú dve hlavné postavy ale o ich emóciach, skutočných pocitoch a to čo si naozaj myslia, čitateľ vôbec nevie. Všetko sa dozvedáme iba z odkazov ktoré si pošlú. A aj tak, náš inštinkt a naše skúsenosti z reálne života nám napovedajú ako sa asi hlavné postavy cítia a čo asi musia prežívať. Preto sa mi táto kniha páči. Rozprávač v tomto diele vôbec nie je empatický, neprejaví žiadnu emóciu a aj tak sme voči vystupujúcim postavám empatický a dokážeme prijať sentimentalitu. Od tejto autorky musím spomenúť aj knihu P.S. Milujem ťa. Tá kniha je plná sentimentality a smútku ale aj o odvahe vzoprieť sa proti tomu čo ta postihlo. Ešte nikdy sa mi nestalo že by som mala oči plne sĺz už pri prvej stránke. (okej, možno záleží na tom v akom prostredí a v akom období svojho života som knihu čítala) Ale do hlavnej postavy som sa vedela vžiť okamžite. Spisovateľka píše knihy veľmi reálne, vtipne, komicky aj ironicky. Veľmi zaujímavé takže asi môžem povedať že tieto dve knihy sú moje obľúbené :)
    7. Môj zatiaľ najlepší darček na narodeniny bol na moju 20. Sedeli sme s priateľmi bare, pili sme, zabávali sa a ja som od nich nečakane dostala darček tortu. Áno, veľa krát som dostala tortu, ale táto torta bola v tvare knihy, na nej boli mená mojich kamarátov a obrovské logo Neohrozenosti. Nevedela som udržať slzy, samozrejme že som sa rozplakala.
    8. Jednoznačne Courtney Cole: Danteho holka <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za blahoželanie :D to sa ti inak chcelo písať taký dlhý koment? :D Už len za tú námahu by som ti mala poslať knihu :D :D
      Je celkom vtipné, že spomínaš S láskou Rosie, minule som na to čítala recenziu u jednej blogerky a tej sa to vôbec nepáčilo. :D

      Odstrániť
    2. Ja som S láskou, Rosie nečítala a zatiaľ sa nechystám ale na film sa už dlho teším ako malé decko a neviem sa dočkať! :D Podľa mňa to vyzerá super a už len kvôli Lily by som si to pozrela. :-)

      Odstrániť
    3. S láskou Rosie som dočítala pred pár dňami a bolo to super :) Bola som tak trochu prekvapená, ako ten dej išiel ale inak to bolo super :) a ja som to chcela čítať hlavne kvôli tomu že vo filme hrá Sam Claffin :D

      Odstrániť
    4. Ja si neuvedomujem že píšem dlhý komentár. Jednoducho píšem to čo chcem napísať a vždy je toho veľa haha. Ja neviem prečo ale ja som nečítala žiadnu recenziu na S Láskou Rosie. Ja aj málo recenzií čítam, som príliš nato lenivá ale rada ich píšem haha. A už vôbec nečítam recenzie na knihy ktoré milujem. Ak by som videla že sa to niekomu nepáči tak by som ho musela presvedčiť o tom že to je skvelá kniha :D

      Lenka P - veľmi sa teším na film, som celá bez seba haha. V kinách ho uvidíme od 2.1.2015 ak som dobre videla takže hurráááá!! :)

      Maggie Hemmings - aj ja som bola prekvapená ale páčilo sa mi to :) veľa krát sme ovplyvnení tým kto písal knihu, alebo kto hral vo filme a tak, takže tomu rozumiem. Ja som ale predtým nevedela kto bude koho hrať a keď som videla že Alexa bude hrať Sam a Rosie Lily Collins .. tak som zomrela šťastím haha :D

      Odstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 1. MaťaF
    2. tina808centrum.sk
    3. nemám :)
    4. FB a GFC Martina Fraňová....https://twitter.com/tina8081/status/527592138037792768
    5. V tejto dobe je veľmi ťažké byť originálny. Občas mi napadne nejaký námet na príbeh, ale asi by som to nevedela hodiť na papier. :D Asi by som spravila niečo na štýl Džínsový denník, ale nebol by to denník ( :D :D ) a bolo by to o mojej kamarátke, ktorú si nadovšetko vážim.
    6. Uf veľmi ťažká otázka. U mňa sa to často mení. Raz som zbláznená do tej a raz do tejto .... Naposledy to bola kniha Čo sa stalo Mare Dyerovej, ktorú som si úplne obľúbila. Prečo? Do Mary som sa úplne začítala, čo sa mi dávno nestalo. Ďalej Noah. ach....:333 úplne prototyp chalana, ktorého si prestavujem. Autorka sa úplne trafila (hlavné britský prízvuk :33). Mara je jedinečná a úžasná.
    7. Knihu Čo sa stalo Mare Dyerovej :D , ktorú som dostala pred týždňom.
    8. Courtney Cole Danteho holka

    P.S: Všetko najlepšieeeee

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1. Zet
    2. zea.zuzu@gmail.com
    3. www.infinity-of-books.blogspot.sk
    4. Myslím, že áno, ale nie som si istá. Na blogu ako Zuzana Ľudviková a na FB pravdepodobne ako Zuzka Zuzu Ľudviková.
    https://www.facebook.com/InfinityBooksZuzana/posts/307390759448701
    5. Momentálne sa mi v hlave rysuje námet na akési pravdivé poviedky jedného paneláku. Mám na mysli to, že napriek tomu, že všetky chodby sú rovnaké a ľudia, ktorí v ňom bývajú si žijú svoj stereotyp každý oddelene, každý byt je svojim spôsobom iný a odlišný a v tom je koreň môjho príbehu. Chcela by som popísať neľahké situácie doma ľudí, čo bývajú v obyčajnom paneláku, ale neobyčajné životy v neobyčajných bytoch.
    6. Nerada radím knihy na obľúbené a neobľúbené, lebo v skutočnosti som svoju "spriaznenú dušu" ešte nenašla. Avšak rada by som spomenula Ranč na červenom vrchu, ktorý sa mi veľmi páčil hlavne tou zombie témou, čo zbožňujem a najnovšie i Marťan. Tu asi začínam nachádzať svoj žáner :-)
    7. Fúha.. ja už si ani nepamätám ako vyzerali moje posledné narodeniny :D ale načo si spomínam je to, že som bola prvýkrát na koňoch - bol to neskutočný zážitok, pretože som cítila, ako keby sme boli ja a moja kobylka jedna bytosť a jednoducho to bol úžasný pocit.
    8. Zaujalo ma Za zrcadlem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1. Anet
    2. aneta.migatova46@gmail.com
    3. http://about-one-ordinary-book-lover.blogspot.sk/
    4. Áno, na blogu ako Nina Bookier ( nešiel mi dať iný mail :D ) a na FB ako Anet Migátová
    5. Môj príbeh je tak trochu " otrepaná" dystopia no pre mňa je jedinečná. Hlavnou hrdinkou je Joanne žijúca v štáte. Tento svet pozostáva zo štátu a SUM. SUM je územie mimo štátu, ktoré sa neustále snaží podmaniť si obyvateľov štátu. No on sa riadi len jedným ( štát) ,, My veríme. Veríme v jedného človeka. V človeka, ktorý nás dovedie k výťaztvu alebo náš štát pochová pod našu zem ". Preto neustále vyhladávajú ľudí čo sa aspoň trochu líšia od ostatných. No čo sa stane keď vláda štátu príde nato, že to v čo doteraz verili nemusí byť pravda ? Vláda sa rozhodne vybrať spomedzi ľudu jedného človeka, ktorého prehlási za toho dlho vyhľadávaného zradcu a hrdinu. A štát si vyberie úlne obyčajné dievča Joanne. SUM sa snaží vypatrať ako prišli na to, že to je práve ona no predovšetkým sa ju snaží získať.
    6. Tak nad týmto som premýšlala veľmi dlho a prišla som len na to, že sa mi to neustále mení. Dosť dlho to bola séria Hunger games no odvtedy prešla dlhá doba a ja som prečítala veľa iných kníh. No terajšia moja jedna z najobľúbenejších kníh je kniha Darcovia: banka tiel. Veĺmi mi sadol autorkin štýl písania a obľúbila som si aj hlavnú hrdinku Callie.
    7. Mne sa vždycki páčia všetky darčeky a veľmi si ich vážim no najväčšiu radosť som mala zo svojho kocúrika Granka. ( ktorý mi práve zhadzuje veci zo stola )
    8. Asi Za zrcadlem alebo Lov to by som si musela ešte premyslieť. Ale pravdepodobne ten Lov.
    Prajem ti všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. V prvom rade ti musím najskôr popriať Všetko najlepšie! ;-)
    Hlavne nech si šťastná, máš sa dobre, nech sa ti darí vo všetkom, čo si zaumieniš a obklopujú ťa skvelí priatelia...písanie nech ide ako po masle a prajem čo najmenej prepisovania. :D (A ešte skoré vydanie VZA by tiež nebolo zlé :-D )

    A keďže poriadne nemám čo robiť, zapojím sa aj ja. :D
    1. Lenka
    2. lenkaa.pekarova@gmail.com
    3. Blog je dlho neaktívny, takže nemá zmysel ho tu písať. :D
    4. Od teba sledujem a čítam, čo sa dá...FB, blog, Goodreads, VZA atď.
    5. Mám toho veľa rozpísaného, veľa nápadov...no všetko sú to skôr také prvotiny, s ktorými by som sa síce ešte rada pohrala, ale nemám na to čas a úprimne, zatiaľ to nie je nič moc originálne. Stále na takú vec čakám a niečo sa aj rysuje, dve rôzne veci. Rada by som využila slovanskú, keltskú, prípadne vikingskú mytológiu. Príbehy by sa odohrávali vo viacerých kútoch sveta, v prípade toho prvého v austrálskom prostredí (keďže to trochu poznám a príde mi to osviežujúce) a takisto na Slovensku. Je tam určitý fantasy motív, ktorý ešte vylaďujem, ale povedzme, že sa to týka kliatby uvalenej na pár slovenských rodín/jednotlivcov (niektorí emigrovali inde) a dve generácie neskôr sa to začne nabaľovať. Tá konkrétne kliatba je nápad, ktorý som zatiaľ nikde nepostrehla, takže to dúfam vyjde ale nechcem to zatiaľ vykecávať. :D
    Ďalší príbeh sa bude týkať tých "severských" mytológií, krajín a alternatívneho sveta určitým spôsobom prepojeného s tým naším (k tomu sa viaže premyslenie toho všetkého a povedzme, že to bude ešte tvrdý oriešok). Takže dva svety, dva príbehy, rozlišné postavy...a toto všetko bude nútené sa v určitej dobe pretnúť, pomiešať a doriešiť. :D
    Podľa mňa ti to moc nedalo, ale sama som iba vo fáze vymýšľania a utrieďovania informácií. :D
    6.Uf tak toto je pre mňa ťažká otázka, pretože obľúbencov mám viac. Pri Pekelných strojoch som zistila, že aj dobré konce mi môžu totálne polámať srdce na malé kúsočky a napriek tomu vo mne zanechať niečo, čo žiadna iná kniha/séria. Knihy Maggie Stiefvater majú na mňa zas trochu iný efekt, podobný očareniu...rada ich čítam znova. Ďalej vzťahové patálie Rose/Dimitri, Adrian/Sydney pri ktorých som nevedela, či sa mám smiať, plakať alebo si vytrhať vlasy a ohrýzť všetky nechty. :D A takto by som mohla pokračovať, pretože pre mňa výnimočných kníh je naozaj veľa a ešte viac ich čítať budem. Pri každej sa mi vybaví nejaká asociácia z môjho života, kedy som sa mohla stotožniť s postavou, príbehom...vybaví sa mi obdobie života, kedy som ju čítala (napr. detstvo s Artemisom :D ) a podobne.
    Jednoslovná odpoveď u mňa nie je - sorry. :D
    7. Mňa najviac poteší niečo, čo je od srdca a človek mi daruje to, o čom vie, že sa mi to bude páčiť...skrátka ma dobre pozná a vie čím ma potešiť, rozmýšľa nad darčekom a nekúpi len niečo náhodné, aj keď to bude úplná maličkosť. Ešte lepšie, keď to je ručne vyrobené a niekto si s tým dal prácu, prípadne je to symbolické. S priateľom si dávame také darčeky, ale ten posledný bol celkom funny. Objednal mi jeden z darčekov na narodeniny vo februári, ale pretože pošta!, prišiel mi skoro na meniny v júni. :D :D Takže aj taksa dá! :D
    8. Viem, že máme podobný vkus, takže poprosím keď tak niečo, čo sa ti z tých kníh najviac páčilo (len nie začiatok dajakej dlhej série - lebo by som to nemala začo dokúpiť. :D Plus Školu Noci si segra kupuje takže to máme tak po 10. časť)

    Dík za možnosť súťaže, na pár minút som sa pri tom zabavila a teraz si musím nájsť niečo iné. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1. Iva
    2. vancova2496@gmail.com
    4. Blog sledujem celkom pravidelné FB stránku už pomenej :D
    5. Príbeh nepíšem a zrejme by som si na to nikdy netrúfla, pretože všetko mi dáva zmysel len v hlave akonáhle je to v písanej forme stráca to všetko čaro :D ale keby som už písala nebolo by to žiadne fantasy ani nič také bol by to príbeh o ľuďoch a ich životoch, akoby čisté pozorovanie okolia to čaro ohľadom ľudí, ktorých nepoznáte, ale vidíte časť ich životov.
    6. Zákerná otázka :D Harry Potter ale, pretože ma priviedol k čítaniu.
    7. Knihy a lístok na koncert Toma Odella :D
    8. Tú natrhnutú Sarah :D. Len počúvaj som si už veľmi dávno chcela prečítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1. Nerya
    2. kasprzykova.zuzana@gmail.com
    3. cupofteadiary.blogspot.cz
    4. Cup of tea diary
    5. O mne, pretože ako si neviem písať o niečom čo som neprežila alebo niečo strašne vymyslené. Ale rozhodne by som raz chcela napísať príbeh o svojej láske, pretože aj keď viem, že to bude znieť ako klišé, tak verím, že si zaslúži byť napísaný ani nie tak preto aby som ho niekedy zverejnila, ale aby som nikdy nezabudla na tie maličkosti, ktoré si na tom všetkom tak cením a na všetko čo ten príbeh robí výnimočný a jedinečný.
    6. Harry Potter, pretože jej ďakujem za veľmi veľa, nielen čo sa týka príbehu a toho, čo mi dala tá kniha vnútorne, ale hlavne mi dala priateľov, krásnych pár rokov z môjho detstva a lásku môjho života.
    7. Minulý rok - Kindle :)
    8. Dívka se sněhem ve vlasech :)

    A všetko naaaaaj dieťa jesene :) ja som oslavovala 23.10 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1. Damonika
    2. damonikalarue@gmail.com
    4. áno ako Monika Gubová
    5. Píšem romantické fantasy o cestovaní v čase... jo otrepané, ale baví ma to
    6. Percy Jackson - pretože milujem mytológiu a pretože je Percy tá najdrzejšia postava o akej som čítala a hrdina, ktorému sa len máloktorý vyrovná a do tretice: pretože Percabeth forever!
    7. Že som sa narodila :D
    8. Ninni Schulman: Dívka se sněhem ve vlasech

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dodatočne všetko najlepšie! :)

    1. Aly
    2. aly.vikart@gmail.com
    3. www.ostrov-stratenych-pribehov.blogspot.com
    4. GFC: Aly V.
    FB: Mia CroftCullen Potter
    Zdieľam: https://twitter.com/AlyVikart/status/531083289704939520
    5. Už asi rok píšem jeden príbeh... ale iba vo svojej hlave. Proste ani po takom dlhom čase som ho nezačala meniť na písmená, slová, riadky... Stále ho mám len vo svojich myšlienkach. Keď nič nerobím, v mysli si predstavujem jednotlivé scény, niektoré si opakujem iné upravujem... Ale neviem ako ich spojiť. Veľa mi tam toho ešte chýba, veľmi veľa. Možno keby som raz na ňom skutočne začala pracovať, niečo by z toho aj bolo. Predovšetkým by to bola veľmi dlhá cesta a asi preto si aj niekedy hovorím, že kvôli tým pár scénam a predstavám nemá zmysel začínať... Ten príbeh je z reálneho života (ale nemyslím tým, že podľa skutočných udalostí), pretože ja by som asi nedokázala vymyslieť nejaký nový nadprirodzený svet a systém. :) Ja sa skôr zameriavam na... no, proste na život sám o sebe. Na to, čo je v ňom dôležité, ako sa mení a ľudia tiež. Ale okrem neho by som raz chcela napísať aj niečo superzáhadné, kde na konci človek nedýcha od šoku a kde sa zistí o takej postave, že je záporák, kde by to nikto nečakal. Už som raz dávno taký príbeh napísala, ale bolo to ehm slabé. :D

    6. Prečo sa raz niekto nespýta otázku Aká je vaša neobľúbená kniha? :D Pretože na toto je oveľa ľahšie odpovedať. :D Ja nemám jedinú obľúbenú knihu. Je ich viac. No môžem však povedať, že medzi nimi je jedna výnimočná, ktorá mi ukradla srdce a schovala si ho medzi svoje riadky. Malý princ - to je on, môjho srdca šampión. :))

    7. To by bolo trošku nefér povedať iba jeden, pretože mňa vždy potešilo všetko. A nemyslím tým iba darčeky, ale celkovo aj ako na mňa moji blízky mysleli. Tak boli moje narodeniny vždy pekné a rada na ne spomínam. Ale ak mám povedať, tak asi tablet, pretože bez neho by som vari ani nemohla mať svoj blog a tak, keďže sa mi na počítači píše ťažko. Je to moje zlatíčko. :D Ale ako vravím, najkrajšie na narodeninách je to, ako ho strávim s blízkymi. :)

    8. Prežila som svet :) veľmi ma to zaujalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. Mária Marry
    2. majusga15@azet.sk
    3. http://marysworld.blog.cz/
    4. Sledujem oboje pod menom Mária Marry Mikušková
    Zdieľala som: https://www.facebook.com/pages/Marys-world-Im-Loving-Books/526620557404042
    5. Ak by som niekedy písala príbeh určite by to bolo niečo ako sci-fy alebo fantasy. Hlavne preto že mám tento žáner rada. Myslím, že by som do príbehu zaplietla upírov, možno vlkolakov alebo podobné "príšerky", ale na sto percent viem, že by som do svojho príbehu vložila aj niečo čo sa skutočne stalo. Niečo, po čom si čitateľ povie "hej, toto sa predsa naozaj stalo". A potom bude mať z toho také pocity ako som mala ja pri knihe od Cat Winters. Až po prečítaní som zistila že niektoré udalosti sa v skutočnosti odohrali. A bol to taký zvláštny, ale príjemný príjemný pocit.
    6. ha ha no takže Cat Winters - Ve stínu černých ptáku. Dôvod som už v podstate opísala v predchádzajúcom bode. Jej štýl písania sa mi páčil, rovnako ako príbeh a keď som zistila že na tom čo písala je niečo pravdy bolo to veľké plus.
    7. Kniha jednoznačne! Ja nie som náročná na darčeky. Je to ľahké, vždy každému poviem dones knihu. :D :D :D
    8. Alina Bronsky: Za zrcadlem

    OdpovedaťOdstrániť