Humbook lístky a program


Posledné týždne je u mňa na blogu trochu mŕtvo. Ale priznám sa, že tieto horúčavy sú trochu vyčerpávajúce a v mojom živote nastalo veľa zmien, takže čítanie a blogovanie som na nejaký čas potlačila do úzadia. Neviem sa na nič sústrediť (verte mi, skúšala som, ale zvládla som prečítať asi desať strán z knihy a šla som robiť zase niečo iné). Je poriadne hektické obdobie a keby sa dalo, tak by som na moment zastavila svet, lebo takto mi to pripadá, že sa posúva bezo mňa. 
Rovnako je to aj s Humbookfestom, na ktorý si už dokonca môžete zakúpiť lístky! Viac informácií o predaji nájdete na TEJTO stránke. 

V skratke vám však základné info ponúkam aj ja:
- do 15. 9. 2017 si môžete zakúpiť základnú vstupenku za zvýhodnenú cenu 9,53 €,
- pre tých akčnejších má Humbook prichystanú aj špeci ponuku, a to lístok s VIP darčekom v cene 17,18 € (pokiaľ vás zaujíma, o aký VIP darček ide, preklikajte sa na vyššie spomínaný odkaz),
- Humbook, samozrejme, myslel aj na záujemcov z väčšej diaľky a ponúka zľavu na dopravu v sume 1,91 €, pokiaľ sa zveziete Leo Expressom (vlakom či autobusom, to je na vás). Zľava platí pre všetky triedy od 5. 10. – 10. 10. 2017.
Prikladám vám sem aj program Humbooku:
 



Chystáte sa na Humbook? Už ste si objednali lístky?

3 komentáre

  1. Ja stále neviem či pôjdem alebo nie :D Raz si aj poviem že áno, potom že aj nie...ach, ťažké to rozhodovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je už na tebe :D :D Na rozhodovanie ešte máš nejaký čas :D

      Odstrániť
  2. Ja tam pôjdem určite (nezastavilo by ma ani to, že si nesiem hlavu pod pazuchou), ale lístok ešte na!mám. :)
    A tá info o doprave je super, ďakujem, o tom som nevedela.

    OdpovedaťOdstrániť