Mesačné párovanie





Vendea prišla s novým super projektom, ktorý som nemohla len tak obísť. Neustále mám dilemu, čo budem čítať a mám dojem, že práve Mesačné párovanie všetko vyrieši. Tak aspoň budem mať stanovený nejaký čas, za kedy knihu musím prečítať a nebude mi stáť v currently reading liste ešte ďalšie dva roky.
Pevne verím, že sa nás zapojí čo najviac.
O čo asi ide:
- Je to mesačný projekt, v ktorom dostanete partnera po uzavretí termínu.
- Musíte si spísať zoznam desiatich kníh, ktoré máte a chcete si ich prečítať.
- Pošlite zoznam na mail katerina.kopistova@seznam.cz (je jedno, či sú knižky české, slovenské alebo anglické)
- Prihlasovanie na mesiac december už bolo uzavreté (tuším, že aj ja som svoj zoznam poslala nejak oneskoro :D Ale vyhováram sa na svoj kalendár!)
- Knihu musíte prečítať do 31. 12. 2012 (nové Mesačné párovanie sa bude začínať už od prvého)
- Nebude na škodu, ak sa o projekte zmienite na FB alebo na svojom blogu

So mnou v páre je tento raz Vendea (zrejme kvôli môjmu oneskorenému reagovaniu) a vyberala mi z týchto desiatich kníh:

1. Rick Riordan - Bohové Olympu - Proroctví
2. Stohl Margaret - Kronika prokletých zaklínaču - Nádherné bytosti 1
3. Aprillyne Pike - Krídla
4. Alexandra Adornetto - Záhrobie
5. J. A. London - Darkness before dawn
6. Theo Lavrence - Mystic City
7. Meagan Spooner - Skylark
8. Sarah Strohmeyer - Smart Girls Get What They Want
9. Ingrid Paulson - Valkyrie rising
10. Jennifer Estep - Touch of frost


Tento mesiac budem čítať: Valkyrie rising

Knihu, ktorú som vybrala pre Vendeu ja: 


1. Beth Revis - Loď mezi hvězdami
2. Amy Plum - Die for me
3. Allie Condie - Dokonalý pár
4. Cassandra Clare - Město ze skla
5. Carrie Ryan - Les rukou a zubů
6. Colleen Houck - Tygrovo prokletí
7. Patricia Briggs - Štvanice
8. Laini Taylor - Dcera dýmu a kostí
9. Amanda Hocking - Torn
10. Kiersten White - Paranormálové

TMI je nádherná séria a je cenným klenotom mojej krásnej knižno-čítačkovej zbierky.  Doma mám zatiaľ iba prvý diel, tie ostatné u nás ešte nevyšli.
Takže: Město ze skla

Tak čo, zapojíte sa v januári aj vy? 

2 komentáre

  1. tento projekt je naozaj super 8)
    ja by som ti vybrala asi Záhrobie...mám prečítanú 1tku, tak som zvedavá, aký máš názor na pokračovanie 8)

    OdpovedaťOdstrániť