Seriálová nádielka

Pomaličky sa nám začína seriálová sezóna, mnohí z nás už odpočítavajú dni, kedy sa to všetko opäť naštartuje. Ja patrím rozhodne medzi nich.
Ako si už mnohí všimli, tento rok sa chystá niekoľko noviniek, ale aj pokračovaní veľmi obľúbených sérii. Je otázne, ako budem všetko stíhať, vrátane písania a recenzovania, no s tým si budem robiť hlavu, keď to príde. Ale ako poznám tvorcov seriálov, väčšina častí bude končiť nejakým poriadnym zabijakom a ďalší týždeň potom budeme trpieť, kým si pozrieme, ako sa to všetko skončí. Rozhodla som sa preto tak, že budem každý týždeň časti sťahovať a pozriem si ich naraz až počas prázdnin alebo väčšieho voľna. Predsa len ešte ani škola sa poriadne nerozbehla, a keď nás začnú týrať, nezostane mi čas ani na dýchanie. A to som si robila nádeje, že sa budem tento rok v škole nudiť. No určite! Povedali nám, že je štvrtý ročník na hotelovej jeden z najťažších. Môj kindle asi zapadne prachom!

Pridávam sem aspoň zopár seriálikov, na ktoré sa veľmi teším. Tie, čo som nespomenula, som buď vyradila z preplneného rozvrhu, lebo už neboli také zaujímavé, alebo sa k ním vrátim na konci seriálovej sezóny a pozriem si to naraz cez letné prázdniny.

1. Revolution (season 1)

Normálne životy narušil celosvetový výpadok elektriny. Všetko je hore nohami, autá zastali, lietadlá sa zrútili, nikto už nebude taký ako predtým. Spôsobili výpadok ľudia alebo za to môže Slnko?
Príbeh sa odohráva v dobe, kde sa ľudia vrátili späť do čias priemyselnej revolúcie. Deti sa viac nehrajú video hry, ale trávia čas vonku. To, čo malo predtým obrovskú hodnotu, dnes nič neznamená. Svet sa zmenil. Dokážu sa mu ľudia prispôsobiť alebo budú naďalej pátrať po spôsobe, ako obnoviť energiu?
Hlavnou hrdinkou príbehu je mladá Charlie, ktorá pochádza z malej komunity. Jej život sa dramaticky zmení, keď jej armáda zabije otca a unesie brata. Chralie je rozhodnutá, že ho za každú cenu vypátra, predtým však musí vyhľadať svojho strýka a požiadať ho o pomoc. V tomto postapokalyptickom príbehu je veľa pravdivého. Zamýšľali ste sa už niekedy nad tým, ako by sa náš život zmenil, kebyže prestane fungovať technika?
J. J. Abrams zrejme áno a rozhodol sa, že nám príbeh podá v jeho verzii. Keďže ide o producenta seriálu Fringe, máme sa na čo tešiť. Som si istá, že budeme konečným výsledkom nadšení. Prvé dve časti som  videla a nesklamali. Zostáva mi teda čakať, ako sa to celé vyvinie.
Trailer si pozrite TU. 

2. Vampire diaries (season 4)

Konečne sme sa dočkali dlho očakávanej Eleninej premeny, v ktorú pravdepodobne všetci dúfali, že uvidia už niekde v druhej sérii.
Podľa môjho názoru, tretia séria bola o dosť slabšia ako zvyšné dve, ale finálny diel to asi všetkým vynahradil a my sme museli štyri mesiace špekulovať, ako sa celá situácia vyvinie.
Elena svoju premenu nebude zvládať tak dobre ako Caroline. K tomu všetkému pribudnú ešte zložité vzťahy, Stefan a Damon, mnoho iných vedľajších zápletiek postáv, ktoré sa od prvej časti prvej série tiež poriadne zmenili.
Ja osobne som veľmi zvedavá, ako dopadne celá táto séria a s akou zápletkou prídu tvorcovia tento raz. Dúfam, že s niečim novým a originálnym. Nerada by som totiž na konci školského roka zistila, že je to kvôli malej sledovanosti zrušené (čo sa zrejme aj tak nestane, ale ako som zistila, tie potvory majú záľubu v rušení mojich obľúbených seriálov).
Trailer si pozrite TU.

3. Revenge (season 2)

Neviem ako vy, ale ja som si tento seriál veľmi obľúbila už pri prvých častiach. Príbeh Emily nemá s nadprirodzenom ani s postapokalyptickým svetom nič spoločné, za to vzťahy jednotlivých postáv sú zložité a je zaujímavé sledovať, akým smerom sa vyvíjajú. Jednoducho povedané - chytili ma za srdce.
Emilinho otca zatkli za teroristický útok, ktorý na neho niekto zvalil. Išiel do väzenia a Emily sa ešte ako malá dostala k psychiatrom a nakoniec skončila v liečebni. Keď ju odtiaľ pustili, bol z nej úplne iný človek. S kamarátkou si vymenila identitu a rozhodla sa vrátiť do Hamptonu nájsť pravdu. Skutočnosť bola ale oveľa zložitejšia, ako sa spočiatku zdalo a Emily sa zamotala do lží.
Jej jediným cieľom je pomsta.
Stále jej nie je jasné, kto všetko je v podvode s jej otcom zapletený, no vie presne, kto na tom má najväčší podiel.
Rodina Graysonovcov.
 Trailer si pozrite TU.

4. Arrow (season 1)

Príbeh Olivera Queena sme už mali možnosť vidieť v Smallville, kde ho hral úžasný Justin Hartley. Je to jeden z mojich obľúbených hercov, a keď som zistila, že natáčajú samostatný seriál venovaný tejto postave, tešila som sa ako malé decko. Neskutočne ma sklamalo, keď som zistila, že tam bude hrať iný herec. No čo... aj napriek tomu si to pozriem už len preto, aby som zistila, ktorý z nich sa do tejto role hodí viac.
Oliver Queen je známy miliardársky playboy. Po nájdení vraku lode, kde sa Oliver nachádzal, je prehlásený za mŕtveho. O päť rokov ho však náhodou objavia na malom ostrovčeku v Pacifiku a on sa vracia späť do rodného mesta. Niečo ho ale na tom ostrove zmenilo. Päť rokov samoty nie je bohvie čo. Videli ste Stroskotanca? Tomovi Hanksovi tiež pekne hrablo.
V každom prípade Oliver je opäť doma, živý a zdravý, ale silnejší, tajomnejší a nebezpečnejší. Jedného dňa si povie, že potrebuje mesto očistiť od zločinov, k čomu využije svoje zručnosti z ostrova. Stane sa z neho Green Arrow (niečo ako novodobý Robin Hood). Žije dvojakým životom. Cez deň opäť vystupuje ako bezstarostný boháč a v noci sa mení na ochrancu slabých. Uvidíme, či bude seriál rovnako dobrý ako ukážka.
Trailer si pozrite TU.

5. The Carrie Diaries (season 1)

Seriál sa začína až v januári. Bola som neskutočne sklamaná, že ešte tak dlho musím čakať. Aspoň s vypustením traileru mohli ešte chvíľu počkať, lebo teraz sa fakt neviem dočkať.
The Carrie Diaries je prequel k seriálu Sex v meste. Je o Carrie Bradshawoovej ešte za čias tínedžerky. Vyrozpráva nám príbeh o jej prvej láske, o priateľstvách a o rodine.
Trailer si pozrite TU. 





Ak ste podobným fanatikom ako ja, mohlo by vás ešte zaujímať:

  6. Merlin (season 5)
  7. Leverage (season 5)
  8. Fringe (season 5)
  9. Alphas (season 2)
10. American Horror Story (season 2)
11. Continuum (season 2, 2013)
12. The Lying Game (season 2, 2013)
13. Beauty and the Beast (season 1)
14. Once Upon a Time (season 2)
15. Supernatural (season 8)
16. Game of Thrones (season 3, 2013)
17. Bedlam (season 2)
18. Pretty Little Liars (season 3)
19. Nikita (season 3)
20. Jane by Design (season 1, zrušené)

2 komentáre

  1. na revolution sa celkom teším, trailer je neskutočný... najväčšmi sa však teším na TVD!!! bože, to bude zase mánia a nebude sa učiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To sa asi nebude nikto :D a ja toho budem pozerať hádam ešte viac ako ty! :D Už vážne neviem, ako to budem všetko stíhať :D

    OdpovedaťOdstrániť